Organizacja budowy

  • Reprezentowanie inwestora na budowie w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane
  • Nadzór nad opracowaniem projektu wykonawczego
  • Skompletowanie i przekazanie dokumentacji i terenu budowy kierownikowi budowy
  • Nadzór nad właściwą organizacją personalną budowy
  • Zabezpieczenie zapewnienia dostaw materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń
  • Zapewnienie realizacji budowy wg uzgodnionego harmonogramu robót
  • Weryfikacja planu organizacji placu budowy
  • Uzgodnienie i nadzór nad wdrożeniem planu kontroli jakości robót budowlanych
  • Ocena jakości i selekcja wyrobów budowlanych
  • Weryfikacja warunków gwarancyjnych urządzeń przewidzianych do wbudowania w inwestycję
  • Kontrola dokumentacji budowy
  • Nadzór nad realizacją robót budowlanych
  • Współpraca z instytucją finansującą przedsięwzięcie w celu potwierdzenia postępu inwestycji
  • Koordynacja realizowania obowiązków przez inspektorów nadzoru inwestorskiego
  • Koordynacja generalnego wykonawcy z innymi wykonawcami dewelopera
  • Uzgodnienie formy i zakresu dokumentacji powykonawczej
  • Monitoring Dziennika Budowy
  • Egzekwowanie nadzoru autorskiego projektanta
  • Uzgodnienie i wdrożenie procedur dla wszelkich zmian projektowych
  • Koordynacja zmian, robót dodatkowych i zastępczych
  • Egzekwowanie realizacji przyłączeń mediów
  • Egzekucja kar za nieterminową realizację usług na rzecz dewelopera
  • Kontrola płatności podwykonawcom przez generalnego wykonawcę
  • Przetargi na dostawę i zakontraktowanie mediów i usług dla inwestycji na czas jej użytkowania
  • Organizacja uzyskania pozwoleń na eksploatację urządzeń od dozoru technicznego
  • Organizowanie i nadzór nad rozruchem technologicznym systemów i urządzeń
  • Organizacja uzyskania Pozwolenia na Użytkowanie